lieve buren - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Fokelien Kootstra - WaarBenJij.nu lieve buren - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Fokelien Kootstra - WaarBenJij.nu

lieve buren

Door: Fokelien

Blijf op de hoogte en volg Fokelien

10 Februari 2010 | Egypte, Caïro

Op vrijdag avond, toen Elaine en ik iets eerder terug waren van de pub dan de anderen wordt er opeens bij ons aangebeld. Vreemd, wie zou er zou laat nou nog aanbellen? De anderen hadden toch een sleutel. Als ik aarzelend naar de deur loop hoorn ik vrouwen giechelen. Ah, ik kan rustig open doen, waarschijnlijk de andere meiden die een grapje willen uithalen. Wanneer ik de deur open doe staat daar onze buurvrouw met haar dochter. En een schaal met een grote cake erop. Voor ons als welkomst geschenk.Super lief, ik wist ook echt niet wat ik moest zeggen, behalve hel erg bedankt.
Toen we de cake op hadden, hebben we een berg pannenkoeken gebakken voor onze lieve buren. Ze waren er erg blij mee: "you made this all by yourself?!" Ja echt, dat eten wij nou in Nederland.

• 10 Februari 2010 - 19:42

Elly Verheijen:

Hallo Fokelien.Leuk om weer van je te horen maar ik ben een stuk kwijt van je verhaal onderweg blijven hangen misschien ,hier sneeuwt het dus wie weet is alles een beetje in de war gelopen ,daar zijn we in Nederland erg goed in met dit winterse weer.Wil je even kijken wat er is mis gegaan want ik moet toch weten hoe het afloopt met de geheimzinnige aan bellers. Groeten Elly.

• 12 Februari 2010 - 10:46

Janine:

Hey Fookie,

wie waren het? volgens mij is een deel van je verhaal over de buren weggevallen.....

Spannend!!! Hoe liep het af???